Glada strumpor?!

Jag brukar bara köpa svarta sockor eftersom jag tycker det är snyggast och mest stilrent. Fast det ska helst vara nån liten figur eller liknande på ankeln så att jag kan para ihop dem rätt.

Nu har jag dock hittat dessa snyggingar som får mig att vilja bryta färgtrenden i min socklåda. De kommer från Happy Socks och finns hos Nelly... You like?!

1 Jenny:

skriven

Jättesöta, dock inte på en man om du frågar mig =)

2 Fru Evelina:

skriven

me like =)



men du då tar vi det i nästa vecka istället! Hoppas att du kryar på dig och att du får en underbar helg =)



kramar

3 Camilla:

skriven

Snygga!



Men jag springer alltid in på H&M och köper ett 5 pack svarta strumpor :)

4 Jonna:

skriven

Snygga!! OCh hallå nettan....nu får du allt ta och sätta lite färg på fötterna...själv vägrar jag svarta strumpor...jag har dock ett par stycken men dom är till jobbet för där får vi inte ha färg.

Usch nä var lite crazy nu ;)

5 elisabet:

skriven

Åh vad söta!

6 Emmelie:

skriven

Jag vet inte om jag gillar herrbenet på bilden...tycker inte det ser ut som en herrstrumpa =) Men det är en fin damstrumpa.

7 nosh:

skriven

så söta ju!

Kommentera här: