Abstrakt...

Har slappat i soffan en stund med dator och tidningar. Då och då får jag en liten knuff från Skruttis i magen. Fastän jag vet att det är en bebis därinne så känns det så konstigt och icke greppbart även om magen växt en del och att jag får dessa små knuffar ibland. Jaja, ni som varit gravida kanske förstår hur jag menar...
1 Fru Evelina:

skriven

åh men vilket bra val =) vilka färger blev det? blev det liggdel till eller kör ni på lift?



kram

2 Ulrika:

skriven

Jag håller helt med om att det är väldigt abstrakt. Jag kan fortfarande bli förvånad när folk börjar prata om vårt barn. Vadå barn?? Jag är ju bara lite gravid... :-D

3 Hanna:

skriven

Förstår precis vad du menar. När jag var gravid med Samuel så var jag övertygad om att jag inte skulle få någon bebis utan att jag skulle ha den där stora magen jämt... :-)

4 Jonna:

skriven

Har ni köpt vagn?

Kommentera här: