Kings and Queens


Tidagare kunde man köpa duschcreme och lotions från märket Kings and Queens hos ASOS. Vill man hellre köpa i butik finns märket nu hos Kicks! Stod och doftade på alla varianterna idag men har gett mig själv köpförbud på just dusch och lotion eftersom skåpet här hemma redan är fullt. Min rekomenadation är dock doften Mango som var helt ljuvlig!!!

Update! Åhléns har erbjudande så duschen kostar 59 kr hos dem (75 hos Kicks...)
1 Anonym:

skriven

Okej tejer, nu ska ALLT bort i bloppisen!

Det är from nu "tag 4 betala för 3, få den billigaste på köpet". Dessutom fri frakt som vanligt! Så shoppaloss, själv eller med någon vännina. Det är först till kvarn som gäller!



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kramar

2 whynja:

skriven

Åh, just dem har jag handlat idag. (trots köpstopp:) Kunde inte bestämma mig, så det blev tre; Mango, Myrrh, och Cinnamon Orange! Pssst...extra bra pris på Åhléns just nu...59 kr istället för 75...

3 Anette:

skriven

Whynja: Åh, missade jag, gick aldrig till Åhléns. Måste bryta mitt stopp o köpa en mango!!!

Tack för tipset ;)

4 cecilia:

skriven

Åh , luktade på de där på Åhléns om jag inte minns fel & som de luktade :) , Mums!



Fin blogg förresten (:

5 jessi:

skriven

imorgon ska jag rusa till kicks här i stan o kolla läget! bra tips.



Ha det så gott Anette!



kramar

6 Linda:

skriven

Jag förknippar det med den där skumma klubben i Stockholm som heter Kinks & Queens...ha ha.



Jag har helt missat de där.

7 Fru Evelina:

skriven

haha jag har också köpförbud, på schampon och balsam och lotions... skönt att man inte är ensam om att ha det beroendet =)

hoppas du får en bra dag!

kram

8 Fru Evelina:

skriven

haha jag har också köpförbud, på schampon och balsam och lotions... skönt att man inte är ensam om att ha det beroendet =)

hoppas du får en bra dag!

kram

9 jessi:

skriven

nu har jag ändrat min blogg länk så den fungerar, visste inte att det var fel men nu ska det gå bra!



kramar

10 Fifi:

skriven

Jag var framme och doftade på de där häromdagen, de var helt grymma. Extra plus för att de inte innehåller varken parabener eller mineraloljor, mycket bra! Får nog bli ett inköp :)



Kram

11 Mia:

skriven

Hmm, inte testat den. Tack för tipset! :)

12 Nadja:

skriven

svar: haha ja de känns som att magen inte kan växa mer nu men de verkar så! =))

13 Ninna:

skriven

Jag följde din rekommendation och köpte en Mango idag på Åhlens. Ska prova den efter träningen imorgon.

14 Anette:

skriven

Ninna: Så kul! Hoppas du blir nöjd, jag har inte börjat använda min ännu...

Kommentera här: