Björk & Berries

Har länge varit nyfiken på Björk & Berries produkter. Dock har det varit lite svårt att få ta på bland annat Smultrontvålen. Nu måste jag dock berömma dem för deras superfina hemsida samt att shoppen verkar bra! Tycker ni ska spana in den fina siten och läsa om de olika dofterna. Är så sugen på att lägga en beställning även om skåpet här hemma redan är fullt med hudvårdsprodukter...

1 Camilla:

skriven

Ang. hus: Det är ju så svårt, som du säger så är det en livsinvestering, allt måste ju bli rätt. Vi har ju hittat vårt drömhus, det jag visade tidigare i januari. Det är helt nytt, klart och precis som vi vill ha (fattas en trädgård och garage bara). Men vi har insett att 16 000 kr/mån inte är vad vi vill betala för bara boende :( Därför tittade vi på parhuset om kanske skulle kosta runt 7 000 kr/mån, jag gillar planlösningen massor 150kvm perfekt planerat men det var ja allt det där som jag inte vill lägga pengar på och sånt som man inte alls vet vad det kommer kosta att fixa. Vi får se hur det blir, vi letar vidare :)



Lycka till med ert letande, visa lite bilder på hur ni vill ha det. Jag tycker det är så spännande att se

2 Josefine:

skriven

jag har heller inte hittat produkterna, det är ju så då man bor i en liten by! : )

Kommentera här: