Sommarlängtan!

Kollade lite på HMs bilder till deras bluskampanj och snacka om att jag längtar ännu mer till vårens och sommarens sol och värme! Kollar jag ut genom köksfönstret ser jag bara ett lätt snötäckt och grått Linköping...





1 Tessan:

skriven

Ja, så fina;) Såg du den blåa med blommor på? Så fin;)

2 Anette:

skriven

Tessan: Hihi, så lustigt, den fastnade jag också för!

3 whynja:

skriven

Åh...vår, värme, sol. SOL! Utan sol försmäktar jag på detta kontor (som Pippi Långstrump skulle sagt om hon hade mitt jobb)!



Även om jag just spenderat tre veckor i hettan, så längtar jag till våren.

4 Tessan:

skriven

Ja, och den fanns i fyra färger och jag vill ha ALLA! Men ska nog se om de finns inne på H&M, vill nog prova ordentligt. Blusar har en tendens att "streta" över brösten på mig;)

5 Anette:

skriven

Tessan: Jag vet precis vad du menar, har ju tyvärr samma "problem"...

6 Fru Evelina:

skriven

oo ja vår och sommar får GÄRNA komma snart!!



kram

7 Jonte:

skriven

Du skojar inte, men snart är vi där !!

Jag var ute o fotade idag o fingarana höll på att ramla av.. Brrr

Kommentera här: