A & F


Det är lätt att drömma sig bort bland allt fint hos Abercrombie & Fitch. Förutom vinterkläder så har vår/sommarnyheter börjat komma in. Upptäckte även att de nu skickar till Sverige! Fast tänk på att det förmodligen tillkommer tull/moms.
1 Ninna:

skriven

Numer har de butik i London så man kan ju köpa en billig flygbiljett och besöka butiken!

2 Anette:

skriven

Ninna: Tack för tipset :) Var faktiskt där när jag var i London hösten -08, blev dock bara en kofta till mig och en tröja till M den gången. Tråkigt nog fick M en fläck på tröjan framtill som inte går bort så den användes inte så mycket :(

Funderar ju på en tripp till min kompis i London och kommer jag iväg blir det givetvis ett besök på A&F! Har du varit där själv?!

3 Lovisa:

skriven

Jag har också funderat på att beställa, men sen tänkte jag att då blir det ju inte lika speciellt sen när man väl åker dit in real life :-)

4 Anette:

skriven

Lovisa: Nej precis du har så rätt! Nu när ni ska dit så ska du ju inte beställa på nätet.

Kommentera här: