Rosa eller rutigt i min favvokombo svart/vit

Väskor har jag så det räcker :) fast egentligen kan man väl inte få för många?!! Det jag saknar är i alla fall en stor bra weekendväska. När vi ska åka iväg en helg så delar jag alltid upp mina grejer i flera småväskor och det känns varken smidigt eller smart. Råkade se de här snyggingarna från Peak Performance! Vet inte om det är höstens eller vårens kollektion men ska nog in till stan och kika imorrn...




Egentligen skulle det vara snyggt men en fin skinnväska från exempelvis Mulberry eller Louis Vuitton men jag gillar den sportiga stilen också, samt att den är mycket bättre för plånboken (även om Peak hör till en lite dyrare prisklass).
1 Lovisa:

skriven

Jag har tittat på deras vattengympa tidigare och tyckt den sett bra ut, men tyvärr kör de ju bara konstiga tider :-( Tisdagar, onsdagar och torsdagar mitt på dagen.



Ska se om barnmorskan har något annat ställe man kan gå till, för det vore verkligen skönt att gå.



Kram

2 Jonna:

skriven

Rosa såklart!!! Nuförtiden packar jag i Ikeas blåa kassar, fast bara när vi ska till svärisarna eller husvagnen!

3 Jonna:

skriven

Rosa såklart!!! Nuförtiden packar jag i Ikeas blåa kassar, fast bara när vi ska till svärisarna eller husvagnen!

4 Anette:

skriven

Jonna: Ja IKEAs kassar är bra till mycket! Brukar också ha dem tex för Melvins babygym och leksaker :)

Kommentera här: