Virum Älgpark





I lördags var vi till Virum Älgpark som ligger ett par mil söder om Vimmerby. Man åker i vagnar efter en traktor in i parken och får mata älgarna samt klappa dem. Det var riktigt häftigt även om jag var lite rädd att de skulle bitas men tydligen gör de inte alls det. Har ni vägarna förbi tycker jag absolut att ni ska åka dit!
1 Maria:

skriven

Det var det gulligaste jag sett. =)

2 Emma:

skriven

Supercoola bilder:) Rekommenderas?

3 Anna:

skriven

Oj va häftigt!!!

4 Cecilia:

skriven

Jamen gud att klara av att springa en mil över huvudtaget är bra, det var inte så jag menade. Jag bara utgår från mig själv och med tanke på hur mycket jag tränat på slutet så ska en mil i den farten inte vara jobbig för mig.



När jag däremot började springa efter att jag fått Tilda så var det en bedrift att bara springa några 100 meter i taget och jag var jättestolt när jag orkade en hel mil igen.



Kram

5 Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

skriven

Mysig utflykt. :-)

6 Stine - mamma till prins Wiggo:

skriven

oj jäklar vilken stor älg :D haha

Kommentera här: