Happy Mama!

Vilken härlig start på morgonen jag fått på min första Mors Dag! När jag vaknade låg det ett paket på nattduksbordet och när jag öppnade det blev jag jätteglad; en iPod Shuffle! Hade verkligen inte räknat med att få något eftersom M hatar att köpa presenter (har exempelvis inte fått nån 30-årspresent ännu - fyllde i september - och inte heller nån julklapp och räknar inte heller med att få exempelvis påskpresent, Alla Hjärtans Dags present eller något när vi firar förlovning eller när vi blev ihop).


Snacka om att M och Melvin nu satt ribban högt inför kommande Mors Dagar! Nu måste jag slänga i mig resten av frukosten och åka till jobbet (9.15-18). Ha en superduperskön söndag och Mors Dag! Här verkar det bli underbart väder, KRAM
1 Lovisa:

skriven

Bättring på karln din där på presentfronten! Men Ipoden känns som en riktigt bra Mors Dag-present så man förlåter honom nästan :-)

2 Evelina:

skriven

Oo vilken bra present!! Är det nån gravering på :-)?



Kram

Kommentera här: