Det rullar på


Sötis i tisdags innan febern dök upp...

Hjälp så tiden bara rinner iväg. Igår efter frissan åkte jag hem till en kille med 39,9 i feber. Var ju bara att inse att han inte skulle kunna gå på midsommarfirandet på förskolan idag. M och jag delade på VABen så jag jobbade förmiddag. Melvin har varit så go och får han alvedon sjunker febern direkt.

Igår kväll stod jag i köket och gjorde en paj samt dubbel sats jordgubbsmuffins. Ikväll håller jag på med marängtårtan och lax & romtårtan eftersom jag imorrn jobbar till 14. Fullt upp med andra ord men det blir ju en massa trevligheter i helgen!

Hoppas ni får en härlig midsommar! KRAM
1 Emma:

skriven

glöm inte att Veckans blogg hos mig avgörs ikväll!! anmäl er i länken nedan ;)

HÄR: http://daghjort.blogg.se/2011/june/veckans-blogg-vinnare.html

Kommentera här: