På jobbet igen


Morgondagens projekt innan jag jobbar kväll!

Just ja, idag var jag på jobbet som vanligt igen efter min sjukskrivningsvecka. Rösten är väl till 95% som vanligt men har ont i nacken hela tiden och känner mig lite småförkyld. Jaja, typ ALLA verkar ju vara sjuka och hostar den här hösten/vintern.

Ledig ons/tors och då blir det frisörbesök samt till slut cellprovstagning (skulle gått hösten -08 men då fick jag precis reda på att Skruttis låg i magen och sen har det bara varit lathet men nu SKA jag få det överstökat). Sen är det fullt ös i en vecka innan jag drar till London, yey! Har ni Londontips?! Tar mer än gärna emot dem :)
1 Mia ☆:

skriven

Ja, bacillerna är överallt just nu känns det som =) Hoppas att du mår bättre nu!



Kram!

2 Anna:

skriven

Bra att du tar tag i cellprovet, det var eg dags för mig med när Skorpan låg i magen och det känns bra när det är överstökat..det är ju väldigt viktigt faktiskt.

kram och hoppas du känner dig 100% snart!

3 Ninna:

skriven

Jag tycker absolut att du ska åta på Plum Valley på Gerrard street om du gillar asiatisk mat. Riktigt gott med vårrullar, dumplings, crispy duck och chicken satay.

Vi var på ett annat trevligt ställe också som heter Polpo. Lite lagon stökigt och goda smårätter i Italiensk stil. Går inte boka bord utan först till kvarn gäller.http://polpo.co.uk/

Kommentera här: