Glossybox - Geisha

Väldigt fint och lyxigt förpackat!
 
För ett tag sen skrev jag om att man kunde få en Glossybox via Geisha. Trodde det var en "riktig" box men det var en specialvariant för just Geishas kunder.
 
Den anlände förra veckan men tyvärr nådde den inte mina förväntningar. Det var tråkiga produkter som inte direkt passade mig. Förstår dock att det inte är lätt att hitta på något som passar alla, just därför hade det varit bra om man kunde få en box efter "sina egna val" som med de vanliga boxarna. Är i alla fall fortfarande nyfiken på att testa den "riktiga" varianten men det är inget jag prioriterar just nu.
1 Lovisa:

skriven

Jag fick också min för någon vecka sedan och njee, tveksamt om jag var supernöjd. Gratis (om man nu kan kalla det det) är ju alltid gott, men den riktiga var bättre.

Svar: Ja den riktiga verkar mycket bättre! Så kul att du fick det i julklapp ;)KRAM
Anette

Kommentera här: