Sleep under the stars

De senaste två veckorna har varit fullspäckade så det är väldigt skönt att ha en helt blank dag idag! Fast den fylls med dammsugning, tvätt och fixande. Det tråkiga regn och blåsvädret gör dock att det känns helt ok att vara inne och kura.
 
I fredags morse drog jag med M till Amsterdam över helgen. Melvin hade vi skjutsat ner till farmor och farfar. Passade på att fira att vi båda fyllt 35 i år (M fyllde i fredags). Det var första gången för oss båda att besöka Amsterdam och jag vill mer än gärna dit igen - fast då vill jag helst besöka staden på våren.
 
Vi bodde på Maison Rika! Det är lite dyrare än vanligt hotell och eftersom de bara har två rum i ett litet hus vid kanalen vid 9th Streets så ingår ingen frukost. Dock var det ändå helt klart värt pengarna och ska jag till staden igen är det ingen tvekan om att jag vill bo på samma ställe!
 
 

Kommentera här: