Mariadagen

Februari är nästan slut och jag förstår inte hur det gick till? Hemma idag, fjärde VABdagen denna månad. Hur ska det sluta? Förra året hade jag bara två! Melvin och även M har varit småsjuka/ordentligt sjuka till och från sen årsskiftet känns det som. Önskar verkligen mars månad startar bättre och vänder trenden!
 
Imorrn åker M till Taiwan. Han ska vara borta en vecka med jobbet och även besöka Kina samt Hong Kong. Häftigt men jag tror det blir intensivt och inte mycket turistande - bara jobb och sova. Håller tummarna att han ska klara resan bra och inte bli mer sjuk/få fler migränattacker.
 
Under tiden han är borta får vi besök av mormor (så att jag kan jobba kväll/helg och en studiedag). Det blir hennes första besök i huset! Hoppas på ett par mysiga dagar...
 
När M kommer hem hoppas jag att vi äntligen ska kunna ta tag i lite möbelshopping. Har inte blivit nåt handlat alls sen vi flyttade hit! Förutom två grejer till Melvins rum. Soffor, lampor, mattor, stolar, köksbord mm mm står på listan. Vet inte hur mycket vi kan hitta i Ullared men en tur dit med svärisarna är i alla fall inbokad :)
 
Nu är det snart dags att börja fixa med kvällens mysmiddag innan M dyker upp. Ha en skön helg alla fina som fortfarande är inne och kikar här trots mitt dåliga uppdaterande! KRAM

Kommentera här: