Börjar veckan lugnt

Efter en intensiv lång jobbhelg börjar vi veckan i ett lugnt tempo. Var hemma med Melvin i fredags för att han var förkyld. Trodde det skulle gå över snabbt men tyckte inte att han var tillräckligt bra idag för att vara på förskolan så det blev VAB igen. Ska försöka passa på att städa iordning lite här hemma. Känner mig rätt sliten men vet inte om det är på grund av helgens långa pass eller om jag också fått nån släng av förkylning, hoppas på det förstnämnda!
 
Imorrn blir det en lång dag, fast mestadels trevligheter. Börjar med tandläkarbesök för Melvin, sen lite ärenden på stan och jag har lovat honom att få fika på Chocolat (ungen är hooked på deras macaroons). Sen hem för att fixa snittar till kvällens tjejmiddag! Ser fram emot en trevlig kväll med tjejerna på min avdelning, alla tar med sig nåt att äta och det verkar bli så smarrigt. Jag ska testa att göra två recept från ICA: snittar på kvaring med prästostkräm och räkor samt avokado och laxrulle!
 
 

Kommentera här: