Ledig lördag

Idag har jag tagit semester för att åka med killarna på ett 50-årskalas! Problemet är bara att jag blivit förkyld - hatar att vara sjuk. Killarna är på simskola och jag ska försöka ta det lugnt och göra mig iordning innan Ms bror och tjej kommer hit så åker vi till Stockholm tillsammans. Blir intensivt och imorgon börjar jag klockan sex. Skulle jobbat till 16 men på grund av ombyggnad vill min chef att jag stannar och fixar lite. Vet inte hur mycket jag kommer orka men ett 06.00-18.00 pass känns lite väl mycket. Får se hur det blir...
 
På inredningsfronten har det äntligen gått lite framåt. Förra helgen handlade vi soffa med mera på Ikea och så har jag köpt en fin matta på Mio till min kontorshörna! Justja, hittade en sån stickad sittpuff/fotpall som jag spanade efter - Rusta 299 kr :)
 
Hoppas ni mår bra och får en skön 1:a adventshelg! KRAM
 
 

Kommentera här: