Dreams of the big apple

Jag gillar vardagen och älskar vårt hus – skönt att äntligen ha ”landat” efter att ha bott så många år i lägenheten och letat efter vårt framtida boende. Saknar dock att resa, älskar att vara på väg nånstans med tåg eller flyg! Tyvärr verkar M bara vilja fokusera på husfix för närvarande så nån resa kommer vi nog inte göra den närmsta tiden även om jag hoppas på en liten tur bara vi två.

 

Att åka iväg en helg vore underbart och jag drömmer båda realistiskt om tex Köpenhamn men stort om New York! Har spanat billiga resor hos momondo och försökt berätta för M hur underbar stad NY är. Skulle så gärna vilja dela den även med honom. Fast tjejresan med min ”bästis” från grundskolan (och två tjejer till från vår klass) med Sofis Mode förra året var verkligen super!

 

Älskar att kunna se tillbaka på händelser med hjälp av foton. Här är lite instagraminspiration!

 

 
 
 

Om jag besöker NY nån mer gång vill jag återigen uppleva bagels till frukost, The High Line, Brooklyn Bridge, utsikten från Rockefeller Center, cupcake från Magnolia Bakery, Times Square och Central Park!

Kommentera här: