Kånken

Idag var jag och M på stan efter jobbet. Skulle fixa några ärenden och så åt vi plankstek på Hamlet igen! Det blev även ett litet tillskott i min väsksamling :) Kunde inte motstå den söta lilla Fjällräven Mini Kånken! En klassiker som jag köpte i mörkbrunt...
image1716

Bild från Fjallraven.com
1 AC:

skriven

Väskor kan man inte ha för många! Jag har en svart Kånken,M hade en blå Kånken när han var liten och gick på dagis.

2 Evelina:

skriven

åh så skoj med en runda på stan, mysigt att äta ute med!
vad händer i helgen då?

kram

3 Evelina:

skriven

haha liiite extra =)? du är duktig du, blir bra mammapeng sen då i alla fall!

helgen blir nog ganska lugn, ska in till norrköping och lämna in datorn tror jag, och byta till sommardäck på bilen =).

kram o godnatt!

4 Hanna:

skriven

Svar: Jag är inte så kräsen så det blev en med okänt märke. Det var specialpris på Siba så vi passade på. Egentligen så var det inget fel på den kameran vi har men jag ville ha en med självutlösare. Ska bara lära mig den. Den är lite knepig...

Kommentera här: