Pepparkakscupcakes med nutellafrosting


Igår bakade jag pepparkakscupcakes med nutellafrosting (hittade receptet hos Sockerrus). Testade en av mina Wiltonspritsar för första gången och det var riktigt kul och jag är väldigt nöjd med resultatet. Formarna från Lagerhaus som var slut i Linköping, var en av Ms mostrar snäll och köpte i Stockholm. Hade tänkt använda snöflingeströssel som jag köpt hemma på Maxi men glömde såklart att ta med förpackningen. Under en sväng till Ica hittade jag de här fina kulorna som fick duga istället...
1 Camilla:

skriven

De ser väldigt goda ut!

2 Lovisa:

skriven

UNDERBARA!! Så duktig du är!

3 Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

skriven

Vad goda de ser ut. :-)

4 Angelica:

skriven

Ser helt gudomligt ut!!

5 AC:

skriven

Jättegoda var dom o vi har 4 kvar i kylen!

6 Ninna:

skriven

Lika goda som dom är fina! Mmmmmm

7 Ida - kreativity.blogg.se:

skriven

ÅH helt otroligt söta var dessa! Jag invigde mina tyllar idag, se resultatet på min senaste blogginlägg :)

Kommentera här: